VCCONCIËRGE

DE CONCIËRGE SERVICES BIEDEN DE ULTIEME EINDGEBRUIKERSERVARING, DOOR HET VOLLEDIG ONTZORGEN VAN DE KLANT.

DOWNLOAD BROCHURE

wij houden ons bezig met de techniek, zodat deelnemers zich kunnen richten op de VERGADERING!

Wilt u zich enkel bezig houden met de vergadering en niet de technologie erachter? Wilt u ervoor zorgen dat die belangrijke vergadering goed verloopt? Ook buiten kantooruren? Maak dan gebruik van VCConciërge. De VisionsConnected Conciërge Services bieden de ultieme eindgebruikerservaring. Onze conciërges bieden gepersonaliseerde assistentie bij het plannen, vooraf testen, opzetten, ondersteuning tijdens de vergadering, toevoegen en beëindiging van uw videoconferencing vergaderingen.

BOEKEN Klanten kunnen contact opnemen met onze conciërges door middel van videoconferencing, telefoon, web portal of e-mail (met behulp van een vooraf bepaalde scheduling vorm) om hun vergadering te plannen.

CALL PRE-TEST De conciërge zal voorafgaand aan de vergadering een test video-call opzetten, om ervoor te zorgen dat de verbinding tussen alle deelnemers aan de vergadering mogelijk is. De kwaliteit van video en audio worden getest om te garanderen dat de afgesproken en verwachte kwaliteit geboden wordt. De test call zal in overleg ingepland worden; meestal een dag voor het gesprek met een video-systeem dat niet op ons netwerk is aangesloten en 30 minuten voorafgaand van het gesprek met een door VisionsConnected beheerd videosysteem.

CALL OPZETTEN De conciërge zal alle deelnemers verbinden zonder dat deelnemers moeten uitbellen. Onze zero-touch dienst is ook beschikbaar voor klanten waarbij de videosystemen op automatisch beantwoorden. staan

ONDERSTEUNING TIJDENS DE CALL Indien nodig, kan de conciërge ondersteuning bieden tijdens een gesprek. De gebruikelijke verzoeken omvatten: Toevoegen van extra deelnemers die niet tijdens het boekingsproces verwacht waren en verlenging van het gesprek.

CALL UITBREIDING De conciërge kan de duur van een vergadering op verzoek verlengen, in de veronderstelling dat vergaderruimte beschikbaar is. De conciërge kan een verandering naar een andere beschikbare ruimte voorstellen indien nodig.

TOEZICHT  De conciërge houdt technisch toezicht tijdens de vergadering en zorgt ervoor dat, indien nodig, er opnieuw verbinding opgezet wordt, wanneer deze onverwacht wegvalt. De conciërge zal niet  meeluisteren, maar slechts technisch toezicht houden op de verbinding tussen de virtuele vergaderruimte en de video-systemen.

BEËINDIGING De conciërge zal de vergadering beëindigen zoals is afgesproken op voorhand tijdens het boeken van de vergadering.

BESCHIKBAARHEID VCConcierge is beschikbaar 10×5, 24×5 en 24×7 en onze conciërge spreken Nederlands, Engels, Frans, Duits en Spaans.

Meer informatie

Meer service packages

We maken gebruik van cookies om u beter te kunnen helpen , door te gaan accepteert u ons gebruik van cookies. Lees er meer over in onze Privacy Policy

De cookie-instellingen op deze website zijn ingesteld op 'toestaan cookies "om u de beste surfervaring mogelijk. Als u doorgaat met deze website te gebruiken zonder het wijzigen van uw cookie-instellingen of u klikt op "Accepteren" hieronder dan bent u akkoord met deze instellingen.

Sluiten